wtorek, 21 kwietnia 2015

Mówią, że ...

Mówią, że jestem twarda. Dzielna. Ale dzielni ludzie nie wyją po nocach. Mówią, że nigdy się nie poddam, że walka to mój żywioł. Ale wytrwali ludzie nie zatrzymują się. Mówią, że potrafię się cieszyć z małych rzeczy, że nie zapadam się pod ziemię. Ale jestem niżej niż przewidywałam.


Mówią, że mogą na mnie polegać, że jestem ich szansą na przetrwanie. Ale nie widzą, że ja też chcę mieć szansę. Mówią, że jestem wyjątkowa, bo wyniki za każdym razem są inne, że nie wiadomo jak dobrać leki. A ja się wtedy głupio uśmiecham.



 Mówią, że jestem zagadką, bo ciężko rozgryźć moje humory. Ale ja jestem hormonalną bombą atomową.  Mówią, że mam serce ale bije w inny sposób. A to tylko tachykardia. Mówią, że nie muszę mieć nikogo, bo sama jestem dla siebie wybawcą. Ale na bezludnej wyspie.



 Mówią, że ta historia jest inna, że warto się zatrzymać na chwilę i popatrzeć. Mówią, że jestem. Ale kłamią.

 https://www.youtube.com/watch?v=4NhKWZpkw1Q


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz